U bent ondernemer. U heeft een passie voor uw vak. Met een eigen product of kenmerkende manier van dienstverlening. Uw klanten komen daarvoor speciaal naar u. En u staat altijd klaar voor uw klanten. De financiële kant van ondernemen vindt u ook belangrijk. Maar u heeft er niet altijd tijd voor, zin in of verstand van. Daarom staan wij graag klaar voor u! Want Incompanion heeft ook een passie. En dat is inzicht geven in uw financiën. Altijd en overal.
Dat doen we met online boekhouden. Heel simpel, toegankelijk en betrouwbaar. Via uw pc, tablet of smartphone kunt u op ieder moment van de dag uw financiële gegevens raadplegen en bijwerken. Een factuur of een bon toevoegen? Een kwestie van inloggen, scannen en verzenden. Dan zorgen wij ervoor dat uw gegevens nog dezelfde dag verwerkt zijn. Geen verrassingen meer aan het eind van de maand en geen gedoe met de fiscus. Puur gemak.
Zelfstandigen konden al volstaan met een beperkte jaarrekening. Dit geldt tegenwoordig ook voor zo’n 680.000 andere rechtspersonen, zoals bv’s, verenigingen en maatschappen Vergaande regelgeving is voor u niet per se nodig en drijft de tarieven onnodig op. Bij Incompanion regelen wij uw volledige administratie, zonder dat daar een accountant aan te pas komt. Mocht dit wél wenselijk zijn, dan is moederbedrijf Grant Thornton dichtbij voor uitgebreide accountants- en adviesdiensten.
Als rechtspersoon bent u voor de fiscus een zogenaamde ‘micro-entiteit’ als twee van de volgende kenmerken op u van toepassing zijn. U heeft tien medewerkers of minder, een omzet van maximaal 700.000 euro en een balanstotaal van maximaal 350.000 euro. Als dat zo is, kunt u via Incompanion uw boekhouding doen volgens de minimale wettelijke voorschriften. Dat maakt het eenvoudig en voordelig. En kunt u zich puur richten op ondernemen. Ook grotere ondernemingen zijn welkom bij ons voor online boekhouden.
Incompanion biedt een handige app voor het scannen van facturen en bonnen. U logt in, maakt een foto en de scan komt in uw administratie terecht. Wij krijgen er een melding van. Alles wat u toevoegt, wordt dezelfde dag nog verwerkt en is zichtbaar in uw online dossier. Ook kunt u automatisch boekingen opstellen en zijn er uitgebreide mogelijkheden om betalingen goed te keuren. En heeft u veel data, dan bieden we een handig archief voor langdurige documentenopslag.
Als ondernemers wilt u 24/7 inzicht in uw financiën. Niet teveel terugkijken, maar weten hoe u er in het hier en nu voorstaat en waar u eventueel moet bijsturen. Via ons online boekhoudprogramma kunt u snel en gemakkelijk uw administratie doen, aangiftes goedkeuren en een jaaroverzicht maken. En mocht u een vraag hebben? Dan zijn we altijd bereikbaar. Wie u ook aan de lijn krijgt bij ons, u krijgt direct antwoord op uw vraag. Omdat we inzage hebben in uw persoonlijk dossier. Of mee kunnen kijken via bijvoorbeeld Skype.
Persoonlijk advies of maatwerk nodig bij de inrichting van uw administratie? Bijvoorbeeld als u de omzet per vierkante meter wilt bijhouden. Of inzicht wilt in verschillende projecten. Dat kan. Kwaliteit en gebruiksgemak staan voorop. Ook in het pakket dat we aanbieden. We maken gebruik van innovatieve software, die we selecteren op kwaliteit en prijs. Altijd up-to-date en met een betrouwbare koppeling met uw bank-, project- en klantgegevens.
Facturen maken, versturen, verwerken en volgen. In ons online boekhoudprogramma kan dat allemaal. Of u nu achter uw pc zit of het via uw tablet of smartphone regelt. Een handige timeline maakt zichtbaar wat de status is en zelfs of uw factuur gezien is door uw klant. Even nagebeld? Het telefoongesprek voegt u eenvoudig toe. Net als het aanmaken en versturen van herinneringen.
Uiteindelijk draait het om de vraag of uw omzet stabiel is en of u winst maakt. Van wie krijgt u nog geld en wie moet u betalen. Afwijkingen in kosten, bijvoorbeeld een onverwacht hoge telefoonrekening, worden in het programma gesignaleerd. U krijgt er een melding van, zodat u waar nodig actie kunt ondernemen.
Als u personeel in dienst heeft, kunt u met ons online pakket ook salarissen uitbetalen en de administratie daarvan bijhouden. Een digitaal personeelsdossier waarin u alle gegevens van uw medewerkers vastlegt. Van salaris, opleidingskosten en telefoonverbruik tot een verlof- en verzuimregistratie. Steeds gekoppeld aan uw actuele gegevens in het dashboard over omzet, uitgaven en kosten. Dat maakt uw totale administratie efficiënt en overzichtelijk.
deel deze pagina