Een accurate financiële administratie geeft u de informatie die u nodig heeft om de juiste beslissingen te nemen. We zijn gespecialiseerd in online boekhouden om uw bedrijfsvoering op een laagdrempelige, inzichtelijke en persoonlijke manier te ondersteunen.

Het grote voordeel van een digitale financiële administratie is dat u op elk moment de data van uw belangrijkste financiële processen inziet, of het nu gaat om in- en verkoopfacturen, salarisbetalingen of bankmutaties. Verder zorgt digitalisering ervoor dat u:

    • 24/7 beschikt over een up-to-date financiële administratie;
    • De tijd heeft om uw financiële data te analyseren en inzicht om betere beslissingen te nemen;
    • Meer focus heeft en tijd overhoudt om te doen waar u goed in bent.

Als ondernemers wilt u niet te veel terugkijken, maar weten hoe u er op dit moment voorstaat en waar u eventueel moet bijsturen. Via ons online boekhoudprogramma kunt u snel en gemakkelijk uw administratie doen, aangiftes goedkeuren en een jaaroverzicht maken.  En mocht u een vraag hebben? Dan zijn we altijd bereikbaar. 

Welke garantie geeft onze ISAE 3402 T2 assurance rapportage u?

Door onze ISAE Assurance Rapportage (International Standard for Assurance Engagements) op basis van een onafhankelijke toesting door een service auditor krijgt u de garantie dat de interne controles op onze administratieve processen adequaat zijn.

Wij hebben deze toetsing, als één van de eerste in Nederland, succesvol weten af te sluiten. Zo levert u het bewijs aan uw financiële instanties, partijen én uiteraard aan uw werknemers dat uw gegevens, in hoge mate van zekerheid, betrouwbaar zijn.

 

ISAE 3402 certificaat

Klanten stellen ons geregeld de vraag of zij hun financiële administratie zelf moeten doen, of dat uitbesteden beter is. Het volledig uitbesteden van uw financiële administratie kan een stap zijn die u veel oplevert. U kunt zich volledig op uw kernactiviteit richten. U weet zeker dat uw administratieve processen doorlopen bij ziekte of vakantie. U heeft de flexibiliteit om op te schalen bij groei en te downsizen bij krimp. En u weet zeker dat u aan wet- en regelgeving voldoet.

Wat levert het digitaliseren van mijn financiële administratie op?

Via ons online boekhoudprogramma kunt u snel en gemakkelijk uw informatie doorsturen. Wij verzorgen uw administratie, zetten aangiftes en betalingen klaar. U hoeft alleen nog goedkeuring te geven. Met één druk op de knop krijgt u inzicht in uw facturen, uw in- en verkoopcijfers, uw omzet en de kosten. Simpel, toegankelijk en betrouwbaar. Zo kunt u zich richten op hetgeen u het liefste doet, puur ondernemen. 

Uw voordelen van een gedigitaliseerde financiële administratie

  • Altijd inzicht
  • Tijdsbesparing
  • Meer zekerheid
  • Altijd inzicht
    Altijd inzicht
    24/7 beschikt u over een up-to-date financiële administratie.
  • Tijdsbesparing
    Tijdsbesparing
    Tijdsbesparing voor uzelf en uw accountant.
  • Meer zekerheid
    Meer zekerheid
    De kans op menselijke fouten wordt geminimaliseerd.

Wat wilt u uitbesteden?

Van uw financiële administratie kunt u alles uitbesteden, zoals:

  • Inboeken van verkopen en/of inkopen;
  • Voorbereiden van de betalingen;
  • Verwerken van salaris journaalposten, afschrijvingen;
  • Maandelijkse voorbereiding van rapportages van resultaat, marges, liquiditeitsontwikkelingen, kostenontwikkelingen;
  • Verzorgen aangifte omzetbelasting;
  • Salarisadministratie;
  • Inlezen en completeren bankmutaties.

In het verleden was uitbesteden vooral een kostenbesparing, nu besteden veel ondernemers financiële zaken uit vanwege de behoefte aan continuïteit, capaciteit en kennis. Er zijn al ondernemingen die de gehele financiële administratie hebben uitbesteed. Zij focussen zich volledig op hun kernactiviteit en versmallen hun serviceafdelingen of besteden dit geheel uit.

Kiest u voor (tijdelijke) uitbesteding van een gedeelte van uw administratie? Dan kunt u bij ons terecht voor een team van hoogopgeleide accountants: van een financial controller, die rechtstreeks aan de algemene directie rapporteert, tot een multifunctioneel team dat alle aspecten van boekhouding, controlling en rapportage beheerst. Zij beheren voor u de boekhouding en/of verzorgen de managementrapportage, zodat u zich kunt concentreren op wat u het liefste doet: ondernemen.

Is uw onderneming internationaal actief?

Dan wilt en moet u voldoen aan de (financiële) wet- en regelgeving in de verschillende landen waar u actief bent. Het uitbesteden van uw verplichtingen rondom uw boekhouding en financiële verslaglegging is een steeds vaker gehoorde oplossing om zekerheid te hebben bij het voldoen aan internationale compliance verplichtingen.

Over internationaal ondernemen

Overige diensten

Online boekhouden

Financiële administratie

Online boekhouden helpt u als ondernemer de administratie efficiënt te voeren zodat er meer tijd overblijft voor uw core business.

Meer informatie

Parttime controller

Financiële administratie

Sturen op informatie is voor u van cruciaal belang. U heeft waarschijnlijk meer en meer de behoefte om vooruit te kijken en stelt vragen als: waar staat ik nu, welke ontwikkelingen zijn te verwachten, wat zijn de effecten en hoe kan ik daarop anticiperen? Actuele en betrouwbare cijfers vormen hiervoor de basis. Maar wat nu als uw controller wegvalt? Of als u zich moet voorbereiden op een (wettelijke) controle en specifieke expertise nodig heeft?

Meer informatie

Jaarrekening

Financiële administratie

De accountants van Grant Thornton stellen uw jaarrekening op deskundige wijze samen zodat u voldoet aan de door de wet gestelde eisen en beschikt over interessante sturingsinformatie.

Meer informatie

Financiering

Financiële administratie

Het financieringslandschap is volop in beweging. Nieuwe, niet-traditionele financiers van vreemd en eigen vermogen gaan de concurrentie aan met traditionele financiers, zowel in binnen- als buitenland. Door een kortere levensduur van producten en diensten en snellere veranderingen is er behoefte aan wendbaarheid en kapitaal. De accountants van Grant Thornton helpen u bij uw financieringsaanvraag.

Meer informatie

Blijf op de hoogte!

Onze nieuwsbrief is speciaal samengesteld om u op de hoogte te houden van belangrijke ontwikkelingen op het gebied van onder andere:

•    Accountancy en financieel advies;
•    Cyberveiligheid;
•    Subsidies;
•    Duurzaamheid;
•    En wet- en regelgeving.

Tweewekelijks ontvangt u relevante inzichten en praktische tips in uw mailbox. Zo wordt u geholpen bij het nemen van weloverwogen beslissingen en het navigeren door een complex zakelijk landschap.